EVKA MIKLÚŠKOVÁ - Špecialista na redukciu hmnotnosti pre ŽENY - miluj svoje telo a chudni bez jojo efektu

ČO MUSÍTE VEDIEŤ O PITNOM REŽIME,ABY STE CHUDLI EFEKTÍVNEJŠIE ?

ČO MUSÍTE VEDIEŤ O PITNOM REŽIME,ABY STE CHUDLI EFEKTÍVNEJŠIE ?

Dnes si povieme niečo o pitnom režime,ktorý je veľmi dôležitý, či už pri detoxikácii tela, ale aj pri redukcii hmotnosti. Naše telo obsahuje viac ako 70% vody, ako napríklad vlasy, pleť, orgány, tkanivá, bunky… Pokial chceme, aby naše telo fungovalo na 100% potrebuje dostatočné množstvo vody.To si príklad predstavte, ako kvet v kvetináči, ak chceme aby kvetinka bola krásna, púčila aby listy boli lesklé, zdravé, aby kvet rástol, tak isto potrebuje dostatočné množstvo vody. A teraz si predstavte opačný prípad, že by ste vašu kvetinku v kvetináči prestali polievať.Čo by sa stalo ?? Už ste si to možno aj hneď prestavili 🙂 Vyhynie, zoschne, prestane rásť, stratí život.

A takto to funguje aj v našom tele. Príklad. Určite máte niekoho vo svojom okoli nejakého známeho, ktorý má 30,40,50 alebo 60 rokov. Keď sa pozriete do jeho tváre a na jeho pleť, tak očividne vidno že vyzerá o moc staršie, pokožka je suchá, robia sa mu rýchlejšie a viditeľnejšie vrásky a vyzerá o dosť staršie.

Keď sa pýtam na mojich konzultáciach, čo myslíte koľko vody by ste mali vypiť, tak mi vačšinou povedia od 2-3 litrov vody, lebo o tom počuli alebo to niekde o tom čítali.

Pravda je , ale taká že nie každý by mal vypiť toľko vody, lebo niekto váži 50 kg,80kg,120kg. Ćo myslíte žena , ktorá ma 50kg by mala vypiť rovnaké množstvo tekutín, ako žena, ktorá váži 120kg ? Určite nie. Bol by to obrovský šok pre tu 50-kilovú a pre tú 120-kilovú by to bolo málo.

Práve preto je tu dôležitý vzorec pitného režimu, ktorý je na 10kg vašej hmotnoti by ste mali vypiť 0,4l vody. S toho vyplíva ak máte 50kg tak to je 2l,ak máte ale 80kg je to 3,2l vody.Ďalej ten pitný režim záleži aj od vášho životného štýlu, či aktívne športujete,fajčíte alebo pijete kávu.Tam sa potom navyšuje pitný režim.

Teraz chcem ,ale upozorniť veľmi dôležitú vec.Žiadnom prípade nedoporučujem zvýšiť váš pitný režim zo dňa na deň, ak to urobíte tak si ešte viac ublížite, ako by ste si pomohlil. Vysvetlím prečo.

S pitným režimom veľmi úzko súvi detoxikačný orgán a sú to obličky. Obličky su naše filtre,ktoré nám filtrujú krv. Denne prefiltrujú 180-200l krvi.Tým že oblička je jeden z naších filtrov, zachytáva splodiny – toxické nánosy (soľ..pod.) A takto postupne sa náš orgán preťažuje a zaťažuje.

Ak by ste začali zo dňa na deň piť vysoké množstvo vody, tak to je obrovský šok pre obličky, nestíhali by filtrovať také veľké množstvo vody a vznikli by ďalšie problémy.

Vačšinou si ľudia hovoria booože však ja priberám už aj z vody.To sa stáva presne preto, keď obličky nestíhaju,  voda zostáva v organizme, telo si ju zadržiava, vy budete priberať a časom môžu puchnúť kolena, lýtka, členky, prsty, dvojitá bada, vačky pod očami.Budete sa cítit zavodnený, naliaty a dokonca vám môže s toľkej vody stúpnuť aj tlak.

Preto je veľmi, ale naozaj veľmi dôležité,ešte predtým, ako zvýšite pitný režim, postupne prečistiť obličky. Obličky potrebujú detox,ako každý náš vnútorny orgán. A tým docielite to že sa vaše obličky prirodzeným spôsobom – močom zbavia odpadových látok.

A až potom môžte postupne pridávať a zvyšovať pitný režim.Treba začať na úrovni 1-1,5l a postupne zvyšovať a maximálne do 3-tieho mesiaca by ste sa mali dostať da dávku takého pitného režimu,aká bude vaša hmotnosť.

PS: Ak sa vám dnešný článok páčil dajte LIKE alebo zdielajte s priateľmi na facebooku.