EVKA MIKLÚŠKOVÁ - Špecialista na redukciu hmnotnosti pre ŽENY - miluj svoje telo a chudni bez jojo efektu

7 NAJČASTEJŠÍCH CHÝB PRI CHUDNUTÍ,ROBÍTE ICH AJ VY ??

7 NAJČASTEJŠÍCH CHÝB PRI CHUDNUTÍ,ROBÍTE ICH AJ VY ??

Pri chudnutí sa veľmi často nevedome dopúšťame mnohých chýb a omylov,ktoré nám pri chudnutí určite nepomáhajú. Často krát sa práve kvôli týmto omylom vzdávame a cieľ schudnúť sa stáva minulosťou. V súčasnosti je množstvo informácií, ktoré zaručujú úspešné schudnutie, nie vždy je to však tak.  Úspech pri chudnutí dosiahnete len vtedy ak sa budete riadiť zdravím rozumom, prípadne požiadajte o pomoc odborníka, ktorý má už s chudnutím skúsenosti.

CHYBY PRI CHUDNUTÍ…

 

1. RADŠEJ NEBUDEM RAŇAJKOVAŤ, RÁNO VYDRŽÍM NEJESŤ A TÝM UŠETRÍM NEJAKÉ KALÓRIE…

Dnes je už aj štatisticky dokázané, že ľudia, ktorí pravidelne neraňajkujú trpia častejšie obezitou.

Navyše Váš organizmus práve dopoludnia potrebuje najviac energie, aby v priebehu dňa vládal správne pracovať.

Ak maximálne do hodiny nedáte vašému telo kvalitné a výživné raňajky, tak si hneď od ránna spomalíte  metabolismus. A taktiež vám klesne cukor v krví a za v 3-4 hodiny vás chytí taký hlad, že vám už bude jedno čo dáte do seba. A taktiež  priebehu dňa budete častejšie trpieť rôznymi chúťkami a hlavné sladké.

2. POTREBUJEM SA VÁŽIŤ KAŽDÝ JEDEN DEŇ, ABY SOM VEDELA ČI CHUDNEM…

Váženie každý jeden deň je úplne zbytočné, stačí pokiaľ sa odvážite raz za mesiac. To vám zabezpečí dostatočný prehľad o vašom chudnutí. Zdravé chudnutie s udržateľným výsledkom je 2-3 kg mesačne. Dokonca dôležitejšie ako kilá sú cm – obvody vášho tela, tak že si určite kontrolujte aj toto číslo.

Ak aj náhodou nebudú na začiatku želateľné výsledky, tak sa určite nevzdávajte. Neberte chudnutie ako diétovanie, obmedzovanie, trápenie sa  a podobne. Zoberte chudnutie z druhej strany , ako celkovú zmenu vášho životného štýlu.

A  Ešte predtým než sa pustíte do chudnutiamajte na pamäti že keď sa raz rozhodnete pre zdravý a aktíny životný štýl nie je už cesty späť. Vytrvajte a výsledky sa dostavia, vždy ak to budete robiť správne. Ak aj napriek tomu potrebujete pomôcť tak mi určite napíšte a pustíme sa do toho spoločne 🙂

 

3. ČÍM MENEJ V PRIEBEHU DŇA ZJEM, TÝM LEPŠIE…

Úspešne schudnete neznamená že sa iba zbavíte prebytočných kilogramov, ale znamená to hlavne to,že si novú váhu dokážete aj udržať. Pokiaľ príliš znižujete váš kalorický príjem, vaše telo sa dostáva do režimu deficitu, naučí sa hospodáriť s tým málom čo mu dáte, a keď začnete jesť viac, telo si to automaticky začne ukladať do zásob.

Čiže nastane známy jojo-efekt. Okrem toho, že nič neschudnete, spomalíte si metabolizmus a potom sa nedivte, že máte pocit, že priberáte aj z vody.  Môžete si za to sami.

 

4. RADŠEJ NEBUDEM PIŤ, PREDSA AJ VODA NIEČO VÁŽI…

Pokiaľ pri chudnutí nebudete dodržiavať správny a kvalitný pitný režim, nikdy sa vám nepodarí schudnúť a váhu si aj udržať. Z vody určite nemôžete pribrať. Ak aj napriek tomu priberáte svedčí to o tom že máte zanesené obličky a všetko čo vypijete vaše teo si zadržujete. A vy sa zavodňujete a puchnete a vtedy ženy najčastejšie hovoria “ ja priberám už aj s vody“  Preto,  keď zdvihnete pitný režím tak súčasne sa musia detoxikovaj aj vaše obličky, aby vám ta voda nezostávala v tele.

5. VEČER PO 18.OO UŽ NEMÔŽEM JESŤ…

Pri chudnutí tento časový strop nie je vôbec dôležitý. To kedy zjete svoje posledné jedlo do veľkej mieri závisí aj od toho či momentálne vykonávate nejakú fyzickú aktivitu a  o koľkej hodine idete spať. Najdôležitejšie, ako to o koľkej hodine budete večerať je, to čo budete večerať!!!!! rezeň so šalátom určite nie 🙂

 

6. ZAMERIAVATE SA LEN A LEN NA NÍZKOTUČNÉ ALEBO NÍZKOKALORICKÉ POTRAVINY ?

Pozor na nízkotučné jogurty,mlieka…atd. Tuk naše telo potrebuje,tým že spotrebiteľ zníži príjem tuku zvýši príjem cukru a nadbytočný cukor v tele sa ukladá v podobe tuku.

 

7. PRÍJIMATE VEĽA SACHARIDOV A MÁLO PROTEÍNOV ?

Ak konzumujete vysoké množstvo sacharidov (pečivo,sladkosti,zemiaky…atď) Telo to nedokáže spáliť a bohužiaľ vám uloží prebytočný cukor v podobe tuku, ako som už písala v bode čislo 6.

NA ZÁVER:

Teraz už poznáte najväčšie chyby, ktorím sa dopúšťajú ženy, keď chcú schudnúť. Vyvarovanie týchto chýb vám zaručí pokles vašej hmotnosti, už v priebehu prvých mesiacov.

PS: Ak sa vám článok páčil a obohatil vás budem rada ak dáte like 🙂