EVKA MIKLÚŠKOVÁ - Špecialista na redukciu hmnotnosti pre ŽENY - miluj svoje telo a chudni bez jojo efektu

4 JEDNODUCHÉ PRAVIDLÁ CHUDNUTIA, KTORÉ BY MALA POZNAŤ KAŽDÁ ŽENA

4 JEDNODUCHÉ PRAVIDLÁ CHUDNUTIA, KTORÉ BY MALA POZNAŤ KAŽDÁ ŽENA

Minulý týždeň mi volala jedna zlatá pani, že chce schudnúť a že potrebuje moju pomoc. Hovorila mi, že v  minulosti skúšala rôzne pokusy o chudnutie, ale bohužiaľ bez výsledkov. Obrátila sa teda na mňa, že ja som jej posledná nádej.

Pustili sme sa do reči a zistila som že 6 mesiacov na sebe pracovala, zmenila rapidne stravu a všetko dodržiavala, žiadne sladkosti, veľa proteínov, aby sa budovala svalová hmota.

Dokonca chodievala aj cvičiť pravidelne 3-4 do týždňa  mala osobnú trénerku, ktorá jej stravu aj cvičenie prispôsobila presne k tomu aby za pol roka boli výsledky. Čuduj sa svetu výsledky po pól roku skoro žiadne, postava sa aj napriek zmene vôbec nevyformovala a kilá neodišli. Pýtate sa prečo ?

Práve preto som sa rozhodla napísať tento článok a verím že si ho prečíta každá jedna žena, ktorá sa rozhodne schudnúť. Tieto veci , ktoré sa dnes dočítate sú naozaj kľúčove pri chudnutí. Ak sa pustíte do chudnutia, tak aj chudnutie mám svoje pravidlá.

To že zmeníte len stravu a začnete športovať toto bohužiaľ nestačí. Ak chcete schudnúť bez jojo efektu , týrania a hladovania tak potrebujete poznať 4 pravidlá chudnutia.

1.PRAVIDLO DETOXIKUJ:

Začnite svoje telo detoxikovať a tu sa dostávam už k prvému kameňu úrazu , že toto žena nerobí a preto nemôže ani očakávať ani to že dosiahne svoju ideálnu postavu. Prečo sa nezamýšľate nad tým , že sa na pravidelne báze sprchujete, každé ráno umývate, zuby, oči, tvár.

Určite si ani neviete predstaviť že by ste sa ráno neumyli, alebo neosprchovali, tak potom prečo si nečistíte telo ale aj z vnútra ? Prečo ? Neviete ako ? Neviete kde začať ? aj k tomu sa dostanem.

2.PRAVIDLO STRAVOVANIE:

Toto vám je už určite viacej známe predpokladám 🙂 Stravu už zväčša ženy riešia keď chcú schudnúť. Väčšinou si nasadia nejakú redukčnú diétu, prestanú jesť sladkosti, začnú sa kontrolovať a obmedzovať a extrémne zvýšia príjem bielkovín a znížia tuky v strave, lebo si myslia však tuky sa nesmú pri chudnutí.

A tu sa dostávame k druhému kameňu úrazu a to preto lebo nedodávaju telu potrebné živiny a dochádza k celkovému spomaleniu jednotlivých systémov. Čo v konečnom dôsledku znamená spomalený metabolizmus a následný jojo efekt.

Je potrebné si uvedomiť že žiadna diéta vám nezaručí chudnutie bez jojo efektu navždy a natrvalo. Začnite sa stravovať v prvom rade pravidelne 5-6 X za deň, jedzte striedmo, neprejedajte sa ale ani nehladujte, ku každému jedlu zelenina, zvýšte prijem ovocia a rastlinných bielkovín, poobede jedzte už iba proteíny.

Naučte sa správne kombinovať potraviny a nemiešajte proteíny a sacharidy na jednom tanieri. Ak tak robíte zaťažujete si stráviaci trakt a telu veľmi dlho bude trvať kým to strávi. V najhorších prípadoch aj 14 hod.

 

3.DODRŽUJ PITNÝ REŽIM:

Nezabúdajte na pitný režim ani si neviete predstaviť , aký je veľmi dôležitý pri detoxikácii a redukcii hmotnosti. Čo poviete na to keby ste sa išli sprchovať, ale bez vody použili by ste len sprchový gél, ako by ste sa cítili ?

Teraz si predstavte že naplníte práčku špinavým prádlom, použijete kvalitný prášok a práčka by si nenatiahla vodu a pralo by sa na sucho.

Alebo pôjdete umývať špinavé okna po zime a na 20 okien by ste použili len 0,2l vody. Boli by tie okná čisté ? Určite nie len by ste všetko rozmazali.

Týmto príkladom som len chcela povedať, ako je voda veľmi dôležitá. Bez vody neexistuje život, čiže začnite piť, ale nie pohár, dva, tri denne, nie sladké nápoje, džúsy však ani vy sa neumývajte v sladkých nápojoch, tak prečo to potom robíte s vašimi vnútornými orgánmi?

 

4.PRAVIDLO PRAVIDELNÝ POBYB:

Áno aj pohyb je veľmi dôležitý, nemusíte vyslovene ísť do fitka a zaplatiť si trénera a trénovať 4Xdo týždňa (aj keď môžete) Ale myslím robiť hocijaký pravidelný pohyb, taký na aký vaše telo nie je zvyknutý.

Ak ste náhodou akčná žena ako ja 🙂 že neobsedíte a stále niečo musíte robiť a vy si poviete však ja mám dosť pohybu. Nemyslím takýto pohyb na taký pohyb si už vaše telo zvyklo. Myslím pohyb navyše či to budú pravidelné prechádzky, beh, plávanie, korčule, kruhové cvičenia to je jedno.

Nájdite si niečo čo vás baví a bude napĺňať. A verte mi keď to vydržíte robiť aspoň 90 dní stane sa to vaším novým zvykom a potom to bude brať ako súčasť vášho života, že budete chodiť pravidelne cvičiť a nie niečo čo musíte.

 

SKVELÝ TIP…

Ešte jeden tip vám dám, necvičte preto že musíte, že svoje telo nemáte rada, že sa vám nepáči, ale cvičte preto lebo vaše telo milujete a dávate mu to najlepšie čo potrebuje. Je to úplne iný pohľad na vec a aj výsledky budú úplne odlišné.

NA ZÁVER…

Táááák a toto boli 4 jednoduché pravidlá , ktoré by mala poznať každá žena.

Garantujem, že  dodržiavanie týchto pravidiel chudnutia vám zaručí vašu vysnívanú postavu, po ktorej túžite už roky.

Pamätajte, ak sa vydáte na túto správnu cestu chudnutia a zdravého životného štýlu, je to procec, nič nebude z mesiaca na mesiac.

Ani  babätko ktoré sa narodí, nezačne hneď po mesiaci, ani po dvoch chodiť.

Krok po kroku kráčame k našemu cieľu.

 

PS: Ak sa vám tento článok páčil dajte like a zdieľajte s priateľmi, ak máte nejaké postrehy tak mi píšte dole do komentárov 🙂